25.3.12

The Voice - יובל דיין פרשה מהתחרות, אבל למה באמת?

דרמה יוצאת דופן בשידור חי במהלך התוכנית THE VOICE כשהחליטה המתמודדות יובל דיין(17) לפרוש מהתוכנית "אני רוצה להמשיך ולעסוק במוזיקה אבל בקצב שלי" וביקשה מהמנטור שלה שלומי שבת להעניק את כל הנקודות שהתכוון לתת לה למתמודד השני צחי הלוי.

סערת רגשות ובעיקר בלבול בקרב המנטורים, המתמודדים והפקת התוכנית שהחליטו לצאת להפסקת פרסומות לבקשת שלומי שבת, כשחזרו מהפרסומות חידדה יובל את הדברים ואמרה שדבריה לא הובנו כראוי "זה נובע מכך שאני מתגעגעת למשפחה שלי ולחברים שלי, זה לא בא ממקום של להקל על צחי".

צחי הלוי לקח את הזכייה בעיקר בגלל ששלומי שבת החליט, בעקבות הבקשה של יובל, לתת לו 99 נקודות, ונקודה אחת בלבד ליובל מה שהביא לניצחון של צחי, דבר שלא היה קורה אילו שלומי שבת היה מחלק את הנקודות אפילו בפער קטן לטובת צחי הלוי.

למה באמת יובל החליטה לפרוש
למרות הטענה של יובל שהחליטה לפרוש כיוון שהיא רוצה לחזור ללימודים ולמשפחה ולעשות את הדברים בקצב שלה שמועות רבות כמעט בכל פינה באינטרנט מספרים כי עידן רייכל הציע ליובל להצטרף אליו לפרוייקט לכאורה, דבר שלא היה מתאפשר לה לו זכתה בגמר של THE VOICE בשל החוזה שמחייב אותה להפקת התוכנית.
כשהכריזו שצחי הלוי עולה לגמר בעקבות ההודעה של יובל, הודתה יובל דיין לשלומי שבת ולהפקה על הכל וסיימה "בקרוב סינגל" מה שחיזק את השמועות, ובא בסתירה מוחלטת עם הטענה שלה שהיא רוצה לפרוש ולחזור לחיק המשפחה והלימודים.
בסוף התוכנית לאחר שהכריזו על שלושת העולים לגמר עלתה יובל דיין לבמה ושרה את השיר של עידן רייכל "שאריות של החיים".
האם יובל דיין עזבה את שלומי שבת בישביל עידן רייכל? האם יש ליובל הצעות אחרות?  ימים יגידו!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נא שמרו על תרבות דיון