6.3.12

שנים מימון רוצה לכבוש את העולם



האינטרנט פתח במה עבור עשרות כשרונות מדהימים שמצליחים להגיע לקהל גדול מאוד במיוחד בעזרת הפייסבוק ולאו דווקא בגלל מסך הטלוויזיה, אחת מהן היא שנים מימון בת 25 באר שבעית מוכשרות בחסד עליון, נתקלתי בה לא פעם בזכות חברים ששלחו לי לינקים של שירים שלה שקל מהר מאוד להתחבר אליהם.


גם אני התפלאתי לשמוע את השם "שנים" לראשונה עד שהיא סיפרה לי שאמה קראה לה כך כיוון שלקח לה 15 שנים עד שהצליחה להביא את שנים לעולם.
שנים היא תושבת באר שבע וממש לא חושבת לעבור לתל אביב בזמן הקרוב כדי להצליח, היא אומרת שהיא אוהבת את העיר שלה וגם כך היא נמצאת במרכז כמעט ארבע פעמים בשבוע כדי להקליט, "אולי בהמשך אני יעבור לשם אבל לא לתמיד כי אני אוהבת את באר שבע".

ניתן לשמוע את מימון שרה בלדות לועזיות בסגנון אדל חודרות לתוך הנשמה, ניתן גם למצוא אותה שרה שירים קצביים ואם תחפשו טוב תמצאו סרטונים ביתיים בהם היא שרה היפ הופ, כששאלתי את שנים איך היא מגדירה את סגנון המוסיקה שלה היא השיבה "פופ אר אנד בי, קצת קשה לעיקול בארץ אבל זה הסגנון שאני הכי טובה".

את שנים מימון אומנם לא ראיתם בטלוויזיה אבל אם יש לכם פייסבוק קשה מאוד להתעלם מהסרטונים שלה, אחד מהם הוא עם להקת "חובבי ציון" הידועים בשירים הקליטים שלהם בסגנון דאנס מועדונים, הם פנו לשנים דרך הפייסבוק והציעו לה לעשות את הגרסה הנשית לשיר "תגידי מה".
שנים מימון מאוד אוהבת את ביונסה "היא מושלמת, היא פרופורמרית, היא ניראת מעולה והיא גם מנהלת את עצמה לבד וזה משהו שגם אני רוצה לעשות חשוב לי להיות אקטיבית בעשייה שלי".
שנים גם מושפעת מאוד מהזמרת אדל "בעולם שלנו שהכל זה עניין של מראה ומי מתלבשת פחות, מגיעה בחורה קצת שמנמנה וכובשת את כולם".

יש היום כל כך הרבה זמרים שמנסים להצליח, לא קשה?
מאוד קשה, לפעמיים אני אומרת הלוואי והייתי עובדת סוציאלית, אבל צריך להאמין בעצמך ואני מאמינה שאם אני יאמין בעצמי יהיה טוב, זאת עבודה קשה בטירוף אבל אין ברירה.

מה התגובות של החברים? עוקבים בפייסבוק?
האינטרנט זה דבר מדהים אני מנסה לנצל אותו כמה שאני יכולה כבר שנתיים, הכל זה הפקה אישית, בבית שלי, באולפן הביתי הפרטי שלי.
תגובות מדהימות אנשים מאוד מפרגנים אני מקבלת גם תגובות מדהימות מחו"ל בזכות הגרסאות שלי באנגלית .


שנים מימון עובדת עם המפיק נדב ביטון שלדבריה הוא "תותח" באולפני נעמה, מימון מספרת לנו  "נפגשתי עם כמה מפיקים אבל לצערי הרבה רוצים מוסיקה מזרחית וזה לא אני, כשאני ימצא את המקום שלי אני אחתום".


אז מה מצפה לנו בקרוב?
הולך לצאת בעזרת השם סינגל ראשון מקורי שאני כתבתי והלחנתי, מסתתר בשיר סיפור מאוד מעניין, הפתעה!
בנוסף יהיו עוד שני שירים קצביים גם מקוריים, המטרה להביא שירים גם בשפה העברית וגם באנגלית.
אני עובדת גם על קאבר בעברית של ישי לוי לשיר "עננים", למרות שזה לא הסגנון שלי, השיר הזה כבש אותי.

אין ספק ששנים מימון בחורה מוכשרת לא רק בזכות הקול שלה ולא רק בזכות היכולת שלה לשיר בסגנונות שונים אלא גם בגלל הראש היצירתי שלה, אחת הדוגמאות היפות ליצירתיות שלה זה קליפ מדהים שהיא צילמה וערכה באופן ביתי בו היא שרה  coldplay fix you בקול מדהים, בסרטון צולמו ע"י שנים עשרות אנשים שונים שכל אחד מהם שר משפט אחד מהשיר אך בפועל שומעים את מימון על הרקע לבסוף ניתן לראות את מימון מסיימת את הקליפ, שאלתי את שנים איך היא הגיעה לרעיון המקסים הזה והיא סיפרה לי "הקלטתי את השיר והקשבתי למילים שלו וזה היה בדיוק בתקופה של הבלאגן בבית שמש, מלחמת אחים, הרבה שנאה ועלה לי הרעיון לצלם כמה אנשים שונים שיצרו איחוד של שיר אחד".

לערוץ של שנים מימון ביוטיוב לחצו כאן




4 תגובות:

  1. מושלמת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אין כמוך !!!!!!!!!!

    השבמחק
  2. שנים מימון :)6 במרץ 2012, 20:47:00

    תודה רבה :) :)

    השבמחק
  3. אין דברים כמוך , מדהיייממה !!!

    השבמחק
  4. אני שמעתי אותה היא מדהימההההההההההה

    השבמחק

נא שמרו על תרבות דיון