9.3.12

מאמר שיוצא מהבטן על השמאל ועל עתידנו



הפגנת שמאל וערבים בתל אביב שאומרים "כן לחזרה לקווי 67 "
 דעה
מאת : תמיר סאסי

צביעות השמאל נחשפת פעם אחר פעם אחר פעם הם מוכיחים שמטרתם היחידה היא גירוש העם היהודי מארץ מולדתו היחידה, ואל תספרו לי שיש זרמים בשמאל ולא ניתן להכליל את כולם הרי אדם שחושב שאנו צריכים לחזור לגבולות 67 או שאנחנו "עם כובש" שגזל את אדמות "פלסטין" הוא מזרם השמאל אם הוא חושב אחרת אז הוא לא שמאלני הוא מוגדר מרכז, ימין או סתם חסר דעה, לכן אני מרשה לעצמי להגדיר את כל זרם השמאל בתוך המאמר שלי כגוף אחד.

לא פעם אנשים הטיחו בי "איך אני מעיז להכליל את כל השמאל, זאת סוג של גזענות" אמרו לי, ואני תמיד שואל את אותה שאלה וטרם קיבלתי תשובה: "תן לי השקפה של שמאלני שלא רוצה לוותר על חלקים משטחי מדינת ישראל ולא מאמין שאנו עם כובש, אם יש כזה כנראה שאני סוג של שמאלני?" ואז שתיקה, והאדם נעלם, אם יתנו לי תשובה אמיתית אני כנראה יתבזה וישנה במקצת את דעותיי.

מי מפלג את העם?
יאמר לזכות השמאל אין לו הרבה פנים הוא די שקוף ומשדר אחידות, שנאה כלפי עם ישראל ופילוג בעם.
לעיתים השמאלנים בוחרים להאשים אותנו בימין שאנו מפלגים את העם, שאנחנו יוצרים פילוג, אגב זאת טענה שלעיתים נשמעת גם בתוכנו הימין לצערי, ויש לי שאלה גם בעניין זה "אם זרם הימין אחראי לפילוג העם ולמלחמת אחים איך ייתכן שהוא נמצא שנה אחר שנה אחר שנה בשלטון, משמע הימין הוא הרוב, משמע המיעוט יוצרים את הפילוג בעם, כי הרי רק אם המיעוט ההזוי יצטרף לאמת לאוהבי ישראל למאבק על האדמה ששייכת לנו, לא יהיה פילוג בעם ותשרור אחדות כנגד האויב האמיתי מבחוץ.
למתקשים, אנלוגיה:

זה כמו שבמשפחה מרובת ילדים אחדות תרבוץ ואהבה גדולה זה כלפי האחר תשרור ויום אחד יקום אחד הילדים וימרוד, יצור פילוגים פנימיים, הרי הרוב רוצה בשכינה, ורק המיעוט, הילד הרע בוחר ליצור את הפילוג, הרי אם זה היה הפוך וכל הילדים היו בוחרים במאבק זה כלפי האחר ורק אחד היה רוצה בשלום בית לא היה ניתן להצביע על איש שגורם לפילוג כי "כל שוכני הבית רוצים במאבק", כלומר המיעוט יכול ליצור פילוג ולא הרוב של העם כי הרי הוא כבר מאוחד עם דעה והשקפה אחת בסיסית כוללת.

השמאל יוצר לנו פילוג לא רק בין ימין לשמאל אלא גם בתוך הימין, הם יוצרים לנו "מאבקי קש" כנגד חרדים, מתיישבים וכל קהילה אחרת שהיא חלק מהימין אך עדיין מבודדת משאר העם בגלל סיבות כמו דת או גאוגרפית וכך בעצם הם יוצרים את הפילוג בתוכנו, מה שגם תורם להם בהסחת הדעת שלנו מהמאבק האמיתי והוא המאבק על ארץ ישראל, הם גם מבינים שניסיונות השכנוע שאדמת ארץ ישראל שייכת לאיזה עם אחר, יכשלו שוב ושוב אז הם מנסים להפיל לנו את המנהיגים בשל טענות כלכליות חברתיות וכדומה.

לא פעם כתבתי "השמאל הוא האויב האמיתי" למרות שגל אוחובסקי בחר להגיש נגדי תלונה במשטרה בעקבות ההתבטאות הזאת, אני לא חוזר בי להיפך אני רוצה לחזק את הטענה הזאת, לשמאל יש כוח עצום, הרבה יותר מהאויב באיראן, בעזה או בלבנון, מכיוון שהוא לא צריך זרועות מודיעין, הוא המודיעין! הוא לא צריך להשתיל פוליטיקאים בישראל הוא הפוליטיקאים!, הוא לא צריך לעשות הסברה, הוא ההסברה! והכל ממקור ראשון בתוך ישראל, מה שהופך אותו לאויב בסדר עדיפות עליון מעל כל ארגוני הטרור שעומדים נגד מדינת ישראל.
פעם ערפאת אמר שלא צריך להילחם בישראל היא תגמור את עצמה לבד, ועל זה הוא הוסיף שהזמן משחק לטובת העם שקורא לעצמו פלשטיני, כי הבעיה הדמוגרפית תנצח, חברים הוא צודק!

פעילת שמאל בהפגנה בתל אביב, רגע לפני מעצרה עושה אצבע משולשת לארגון לוחמי ציון שמפגינים נגד.

יש לנו הרבה מה ללמוד מהשמאל
השמאלנים במדינת ישראל או לפחות העומדים בראשם פועלים נכון, ויש להם גם את המימון לביצוע הרעיונות הנכונים שלהם, הם הבינו ששמאל לא יכול להיות בשלטון כי הרוב במדינה הם ימנים זאת הבנה שהם נאלצו לקבל אחרי שנים של ניסיונות כושלים ומתוך ההבנה הזאת צמח לו הרעיון "להשתלט על הקודקודים" שזה אומר על בתי המשפט, על התקשורת, על מוסדות החינוך, ולאחרונה אנו רואים את זה במשרדי הביטחון, הם בונים תשתית חזקה שעליה תקום ממשלת שמאל בעתיד, והכל במימון ממשלות זרות, אנשי הון אנטי ציונים מארצות שונות, ארגוני טרור, ארגונים אנטי ציונים וגם בעזרת גופים כמו "הקרן החדשה לישראל", ארגונים פנימיים שמשיגים את כספם לכאורה עבור מטרות אחרות, או במילה אחרת, חתרנות.

ממוסדות החינוך הגדולים קם לו דור חדש שמאלני יותר, אנטי ציוני שבעתיד יקבע את סדר היום החדש מה שלצערי יביא או למלחמת אחים בתוך עם ישראל או לחורבנה של המדינה, בית המשפט השמאלני יתן לזה את התוקף המשפטי, התקשורת תיתן לזה את הבמה הראויה, כמו שניסו לעשות בקיץ האחרון, ובקרוב גם משרדי הביטחון יתנו לזה את הגיבוי והתוקף הביטחוני.
אני לא פסימי, אני ריאלי! אני רואה את התמונה הכוללת שרובנו רואים ומפחדים להגיד בקול!

מה ניתן לעשות?
להכות על השולחן ולומר עד כאן, "ציונות" פתאום נכנסה לתוך צמד גרשיים, כהנ"א הפך להיות הקיצוני המפחיד אי שם בעבר, רחבעם זאבי הוא "השנוי במחלוקת" כי העיז להגיד "טרנספר" בקול, פוליטיקאים כמו מיכאל בן ארי נחשבים לפרובוקטורים, דעותיה של חנין זועבי לגיטימיות, מה קורה לנו?
האם זה נקרא להיות מתון? או שאנן?
האם זה נקרא להיות לא קיצוני? או יושב על הגדר ומחכה לחורבן בית שלישי?.

אני חייב להגיד שאני לא מוצא את המילים הנכונות לסיים את המאמר כדי להסביר את המצב העגום שהגענו אליו, מדינת ישראל שייכת לעם ישראל, גם בגלל שההיסטוריה מעידה על כך וגם בגלל הקשר האלוקי שלנו לאדמה הזאת, וגם אם אתה לא מוכן לקבל את אחת משתי הסיבות האלה אז מדינת ישראל שייכת לך כי אין לך מקום אחר בעולם!
כל ויתור נוסף לערבים יגרור טילים נוספים על ראש ילדינו, כל ניסיון להצטייר בעיני העולם כעם שוחר שלום עם הערבים יקרב אותנו יותר אל הקץ, ברגע האמת לאיש לא יהיה אכפת, כן גם לא לארה"ב "הידידה הנצחית" 6 מיליון איש נרצחו, נשרפו ואיש לא נקף אצבע עד שזה לא הגיע לאינטרסים כספיים, אז בטח לא היום אחרי "שהצקנו" מספיק לעולם, בכל יום השואה אנחנו עומדים זקופים אך עם ראש מורכן ואומרים "לעולם לא עוד" אבל רגע אחרי יום השואה עושים בדיוק את הדבר שיביא אותנו בחזרה ללפני 48 וזה שאננות, חוסר עשייה ושתיקה רועמת לנוכח עשייה רצחנית אנטי ציונית לנגד עינינו.
בנימין נתניהו אמר משפט נכון רק השבוע "מדינת ישראל צריכה להיות אדון לעצמה" ורק כך אנו צריכים להתנהל להיות אדון לעצמנו, ולא לחשוב בכל פעם איך העולם יראה אותנו, כי ברגע זה ממש העולם רואה אותנו כבסיס של ארה"ב במזרח התיכון לא יותר מזה, מידי פעם רואים בנו "הילד המרדן" או עם סרבן שלום, אז לא יותר פשוט להפסיק להסתתר מאחורי מסכות דיפולומטיות ולהגיד בקול ברור וצלול:
עם ישראל לא רוצה שלום עם הטרור או עם כל עם אחר שרוצה למחוק אותו מעל המפה!
הגיע הזמן להפסיק להוכיח את עצמנו לעולם ולהתחיל להוכיח את עצמנו כלפי עצמנו!

עם ישראל, אל תהיה מאוחד רק שאתה תחת איום מלחמתי, תהיה מאוחד עכשיו כי אתה תחת איום קיומי!
עם ישראל חי !

תמיר סאסי
לוחמי ציון.




13 תגובות:

  1. כל מילה בסלע, ישר כח!

    השבמחק
  2. אתה צודק,
    אבל חשוב לזכור שבישראל אין שמאל פוליטי כמו שיש בארצות הברית או באירופה.
    בישראל יש רק סייעני אוייב וסוכני אוייב בשכר שמסתתרים תחת מעטה הלגיטימיות של הצד השמאלי של המפה הפוליטית.

    צריך להוריד להם את המסכה בכל הזדמנות ולהציג אותם במלוא ערוותם. 

    השבמחק
  3. כתבה אומללה. הכי קל זה להאשים צד אחד בעם בכל הרעות שיש לנו, ברגע לשכוח את ההתקפה הברוטלית של הימין הנאור על מח"ט אפריים ועל החטמ"ר, את הקריאות נאצים לשוטרים ולחיילים. להמשיך?
    להגדיר כל אדם שבעד חלוקת הארץ כשמאלני זו חלוקה מטומטמת, כי גם ביבי הצהיר שהוא בעד חלוקה כזאת, אבל מה זה משנה בעצם? לעזאזל העובדות, אתה תכתוב ואנחנו נרקוד לפי החליל, לא?

    את המאמר סיכמת ב"הגיע הזמן להפסיק להוכיח את עצמנו לעולם ולהתחיל להוכיח את עצמנו כלפי עצמנו!".
    נעזוב את העברית המופתית שבמשפט הזה, ניגע בגיבוב השטויות.
    מדינת ישראל לעולם תוכיח את עצמה בפני העולם. למה? כי ככה זה עובד, כל ראש ממשלה בישראל, החל מבן גוריון ועד לאחרון שבהם - בינימין נתניהו, יודעים שמדינת ישראל תתקיים רק כשבידיה שני דברים מרכזיים, האחד צבא חזק, והשני - איך לא? לגיטימציה בינלאומית.

    עכשיו זה הזמן שכולכם תצעקו או"ם שמו"ם, אבל מדינת ישראל - לפני כל מבצע צבאי ומלחמה עד היום בחנה את הלגיטימיות שלה בעולם, כך היה ב67 כשהאמריקאים העלימו עין ממתקפת הנגד, ומצד שני כך גם נמנעה מתקפת הנגד ב73 כשגולדה היתה בטוחה שאין לה גיבוי אמריקאי.
    אז אם אתם באמת חושבים שמדינת ישראל בלי לגיטימציה בינלאומית יכולה לשרוד, לכו ותבדקו את דרום אפריקה של האפרטהייד - מעצמה צבאית שנפלה מטבעת חנק כלכלית.
    ולאלו שקשה להם אסביר במשפט פשוט. אין, ולא יהיה לישראל קיום ללא תמיכה בינלאומית, עם כמה שנראה לנו שהאירופאים שונאים אותנו הם תומכים בנו, עדיין, וכמובן שגם ארצות הברית, אבל לקחת את התמיכה הזאת כמובנת מאליה זאת טעות אסטרטגית.
    הצבא הישראלי נהג לרכוש ציוד אנגלי וצרפתי פעם, אלו היו חברותינו הטובות ביותר, וכבר אינן.
    למי שמעז לפקפק בחיוניות של הלגיטימיות הבינלאומית של ישראל רק שינסה לחשוב על ישראל ללא הטילים והמטוסים האמריקאים, ללא נשק אמריקאי, ללא צוללות גרמניות, וכו'.

    השבמחק
    תשובות
    1. תקרא מאחורי השורות - השמאל הורס אותנו
      בטח שמדינת ישראל תמיכה והבנה בינלאומית אבל זה לא אומר שעל כל דבר שקורא במדינה הזאת אנחנו צריכים אישור מכולם. פתאום שיורים עלינו ירי תמידי לא עושים כלום כי רגע- מה העולם יגיד? תראה לי עוד מדינה אחת כזאת . אה שכחתי אין. ממתי למדינה אסור להגן על עצמה ? ממתי במדינה יש חברי כנסת שחיים עם טרוריריסטים ולא מפחדים להראות את זה והם נשארים בתפקידם כי - למה שלא נראה גם את הצד השני ? זה שרוצה להשמיד אותנו ? תתעורר אין זמן !

      מחק
    2. מה למחט ולתחת?
      הכותב אמר שאין לסגת מהשטחים, כי הם שלנו, מה לעשות, עם הסחורה הזאת למכולת הצבאית של דוד סם, אי אפשר ללכת לעשות קניות.

      וכיאה לאלו שקוראים להתעורר בגלל השמאל שמאיים על המדינה - על מעשי הימין הקיצוני לא נשמע כאן ולו הגה. זו רעה, והשניה חולה.
      אבל כמו שאמרתי גם קודם - אם את כל האנשים שקוראים לסגת מהגדה ומרצועת עזה בבוא היום אנחנו מגדירים כ"שמאל" הרי שמעולם לא עלה הימין לשלטון בארץ.

      אמנם אנחנו כישראלים אוהבים לחשוב שאנחנו היחידים בעולם שחיים תחת איום קיומי מתמיד, אבל לא כך.
      אני משער שבדרום קוריאה קצת יותר מפחיד כשהשכנה מצפון מחומשת בקצת יותר ממה שמחומשים החמאס והחיזבאללה יחדיו, ולפני לא מעט זמן גם הופגזה ע"י אחותה מהצפון.
      אבל חלילה לנו - עם הספר.
      מהצד השני אני מתקשה למצוא מדינה שבמשך 45(!!!) כובשת שטח שעפ"י כל החלטה של האו"ם לא שייך לה. מילא - סיפוח השטח כמו בגולן ובירושלים - אבל לא - כיבוש צבאי, ובחוצפה ישראלית/יהודית שאין כדוגמתה גם מתיישבים במקום בטוענה תנ"כית או אפילו "בטחונית" כי המתיישבים האלה הם אלו שסופגים את גדודי הפלסטינים הבאים על תל אביב לכלותה.
      מתבקשת החלטה, אם שלנו המדינה - אבקש לספח כל שעל, ואת הערבים לגרש. אם הגירוש לא מתאפשר מבחינה בינלאומית, וכנראה שהוא לא יתאפשר - אבקש שוויון זכויות ואזרחות לכל ה"נתינים" השוכנים מעבר לקו הירוק, מתנחלים כערבים, כי ישראל שלי היא דמוקרטית. אז ממה אומרים?
      גבולות 67 נשמע יותר טוב, לא?

      ואם הדוגמאות שלך לכיבוש הן המנדט הבריטי או הצרפתי במזרח התיכון ובמזרח הרחוק - אז אבקש שתבחן את סופם של מנדטים אלו.

      מחק
    3. האירופאים ידידים שלנו ? לטובתנו ?
      אני אפילו לא יקח אותך קצת בהיסטוריה ויזכיר לך שעיקר האנטישמיות שעבר העם היהודי הייתה באירופה (וזה גם בזמן מלחמת העולם השנייה וגם בימי הביניים,וגם בימינו עיקר האנטישמיות נמצא שם ולא רק בידי המוסלמים) ולא יזכיר את הגינויים שאנחנו אוכלים מכל מדינות אירופה בכל עצרת של האו"ם
      מה זה החלטה של האו"ם בכלל מה זה אומר? אתה מדבר על השטחים שנתנו לנו ב48 שמאז בכל הזדמנות שיש הערבים מנסים לקחת לנו ?
      אני יזכיר לך הייתה תקופה שהשטחים עדיין היו שלנו אבל לא באותה רמת שליטה כמו עכשיו
      הימים לפני חומת מגן שכל שבוע שבועיים התפוצצו אוטובוסים במרכז הארץ וירושליים ולא ניכנס אפילו למצב שהיה בגדה של אותה תקופה כי אם כמה מתנחלים נפגעים זה בטח לא מעניין אותך
      לא צריך להיות עם הבנה גדולה בפוליטיקה להבין שמת"א אתה מגיע לשכם ב40 דקות נסיעה בלי פקקים
      ולא צריך להיות פעיל של כהנא כדי להבין שיש בתוך איו"ש הרבה אנשים שלא ממש רוצים שתהייה בחיים (אם אתה לא מאמין לי אני ממליץ לך לשים כיפה על הראש ולנסות להסתובב קצת בשטחי A אם המשטרה הפלסטינית לא תמצא אותך אתה תהייה מת בטוח

      רוב הפלסטינים גם יודו בזה שברגע שהשטחים יהיו תחת הנהגה סיכוי גבוהה שהחמאס ישתלט עלייהם

      אה וכן סתם שתדע רוב הסיפורים ששמעת בשיעורי תנ"ך התרחשו ביהודה ושומרון אז כן גם מבחינה דתית יש חשיבות לאזור הזה וגם אם אתה חילוני אתה יכול לכבד את האנשים שמחזיקים את המסורת של העם שאתה בוגד בו

      ולהערה האחרונה על פעולות הימין הקיצוני:
      שירתתי בשטחים 3 שנים לא קיבלתי בשום מקום במדינה הזאת כבוד כמו שקיבלתי מהמתנחלים בשטחים(וזה כולל גם בת-עין ויצהר)
      כל קבוצה שתיקח בעולם הזה בכל תחום שקיים אתה תיראה אנשים לפה ולפה
      אז כן יש מתנחלים שאכלו סיבוב ולא אוהבים חיילים הם ממש ממש מעטים ואלו שבאמת ככה הם סתם חלאות אדם (ואני לא ירחיב לך מה הם אחוזי המתגייסים ליחידות קרביות מתושבי יהודה ושומרון אבל בוא נגיד שהוא הכי גבוהה בארץ ובטח שיותר גבוהה מהאחוזים של ת"א והסביבה שאני מתבייש להיות התושב של אזור הזה לפעמים כי שנינו יודעים מי גר שם)
      לקחת מיעוט ולהפוך אותו לכלל זה החוק הראשון בגזענות
      הקטע שהתקשורת שלנו עושה את זה כדי להראות לעם כביכול מי הגזענים במדינה..מבין תאבסורד ?
      כן כבשנו את יהודה ושומרון כחלק מאקט של הגנה עצמית....ואחרי כל הדם יזע ודמעות שנשפך שם אנחנו מוסרים לא אמורים לתת אותו לאף-אחד
      חאלס גבר...כל ויתור שעשינו עם הפלסטינאים רק עלה לנו בשפיכות דמים עובדתית חלק ע-נ-ק ממחנה השמאל נדד ימינה וזה לא בגלל שהם חזרו בתשובה...ההיסטוריה של המדינה רק מראה לנו כמה השמאל נכשל ועם איזה אוייב פרימיטיבי שמבין רק כוח אנחנו מתמודדים..אנשים כמוך הם נחלת העבר שלא שיחררו תראש קצת לשנות דעה
      או תוצאה של חינוך גרוע

      שבת שלום

      מחק
    4. ושוב, התעלמות מוחלטת מכל מה שאמרתי.

      אני אתחיל ככה: אני מצטער, אבל שלי גדול יותר, כי שירתתי קצת יותר ממך בצבא, ובאיו"ש, אבל לא בזה עסקינן.

      איפה יש עוד מדינה שבמשך 45 שנה משליטה שלטון צבאי על איזור?

      היתכן שיש עוד מדינה שאיום הטילים מרחף גם עליה כמו שטענתי?

      היתכן שכבר היום מאות טילים כבר מכוונים למרכז הארץ, ואולי, רק אולי, התועלת של נסיגה משם עדיפה על ההתבוססות שם?

      אפשרי שההתנחלויות מצריכות עוד משאבי אנוש מצה"ל ע"מ להגן על מובלעות יהודיות באיזור פלסטיני במקום להתבסס על קו גבול מסודר? או במילים אחרות, במקום להבטיח את ביטחון ישראל הן מבטיחות את ביטחונן שלהן?


      בערך אותו הדבר אמרו גם על השלום עם מצרים, טוב שארם בלי שלום משלום בלי שארם, וכולי וכולי, ואז באה מלחמת יום כיפור, השלום הזה, גם במתכונתו הנוכחית לא יסולא בפז.


      האמנם לא החרימו אותנו מעולם? מה עם אמברגו הנשק של האנגלים והצרפתים? חרמות על תוצרת חקלאית מההתנחלויות? חרמות אקדמאיים?

      האמנם רוב הציבור הפלסטיני רוצה בהשמדתנו?

      בור, לך ולמד. להתחבא מאחורי סיסמאות זה הכי קל.


      ואחרי שתלמד אולי תבין.
      אולי תבין שלא כל העולם סובב סביב ישראל. אולי תבין שמדינה קטנה סוחפת את אמריקה ואת אירופה למחול שדים עם כל קפריזה שלה. אולי תבין שלא לעד יסבלו אותנו. אולי תבין שבלי ארה"ב ואירופה כנראה שהיינו במקום אחר לגמרי עם המדינה הזאת שאנחנו אוהבים לקרוא לה נס.

      ואני חוזר ואומר - אם במדינה דו לאומית רצוננו, בבקשה, בואו נספח את הגדה, וראואיזה פלא, לא רבים הקולות בעולם הקוראים לנו להחזיר את רמת הגולן. אבל לא בכך רצוננו.

      ותרשה לי להתעלם ממך מעכשיו, משום שבור בעל חינוך גרוע שכמוני, קשה לו השפה בה אתה כותב, אני פשוט לא מצליח לקרוא.


      שתהיה לך שבת שלום ומלאה בסלוגנים של פרנויה יהודית גלותית ;)

      מחק
    5. יודע מה צודק...


      היתכן שכבר היום מאות טילים כבר מכוונים למרכז הארץ, ואולי, רק אולי, התועלת של נסיגה משם עדיפה על ההתבוססות שם? לא הבנתי...

      יש להתנחלויות אבטחה משלהם שאומנם באה מתקציב משרד הביטחון אבל אין לה הרבה קשר (אם כי מועט) לכוחות צה"ל שבכל מקרה צריכים להיות שם
      (גם במקרה של פינוי עדיין תהייה נוכחות צבאית)
      מעבר לזה יהודה ושומרון זה אזור הררי לעומת שאר הארץ שזה יתרון צבאי ברור אבל לא ניכנס לזה
      ובלי קשר מבחינה אידיאולוגית הקושי על הכוח אדם בצה"ל לא מצדיק פינוי


      האמנם לא החרימו אותנו מעולם? מה עם אמברגו הנשק של האנגלים והצרפתים? חרמות על תוצרת חקלאית מההתנחלויות? חרמות אקדמאיים?

      החרימו אותנו בעבר אבל אני מדבר על המצב הנוכחי ועל דברים רציניים אתה באמת נותנים דוגמא למוצרים חקלאיים ?

      וכן יסבלו אותנו לבינתיים לפחות..בגלל שאנחנו סתם מדינה קטנה שלעומת כל החרא שקורא בשאר העולם אנחנו לא באמת צריכים לעניין אף אחד וזה הכול בגדר דיבורים

      האמנם רוב הציבור הפלסטיני רוצה בהשמדתנו?

      על הלינץ' ברמאללה שמעת ?
      בכל מקרה כמו שהתייחסתי מקודם...שים כיפה על הראש לך תתחיל לטייל בכפרים שאתה רוצה שיהיה להם הנהגה מסודרת וצבא ניראה איך תיראה שתחזור הבייתה...

      וההערה האחרונה שלך...כן ארה"ב עוזרת לנו
      לא יודע כמה אירופה עוזרת לנו אבל בוא נגיד שכן
      היא עוזרת מתוך א-י-נ-ט-ר-ס זתומרת שאנחנו עושים להם טובה והם עושים טובה חזרה
      זה לא הופך את כל המדינה לכלבות קטנות שלהם...

      ועכשיו נחזור למה ששאלת בהתחלה.

      אתה מבין אין אולי עוד מדינה בעולם שמשליטה שלטון צבאי 40 שנה כי כל מדינה אחרת במצב שלנו הייתה עושה טרנספר או פשוט נכנסת לערבים באמאמא בלשון נאורה כמו שאתה אוהב ופותרת את כל הסכסוך הזה מלפני שנים רבות
      לצערינו בגלל מדינות העולם ושמאלנים מסריחים כמוך אנחנו לא יכולים

      ואם אתה חושב שאני עומד מאחוריי ססמאות אתה מוזמן אתה מוזמן לקרוא על הסכסוך בין קפריסין לטורקיה
      המלחמה בין רוסיה וגרוזיה
      איך שהבריטים טיפלו בIRA
      וכו וכו וכו אנחנו רחוקים מלהיות המדינה הראשונה שבמלחמה אבל אני דיי בטוח שאנחנו המדינה הראשונה (חוץ מארה"ב שעשתה תטעויות האלה בקנה מידה אחרת ובנסיבות אחרות) שיש לה גייס חמישי בתוכה ולא עושה עם זה שום דבר מתוך הומוניטריות

      אה והזלזול שלך בקיום של המדינה בתור "נס"
      אני רק יזרוק לך שאם כל העזרה האמריקאית שבעולם (שלא תמיד הייתה) חייל אמריקאי אחד הגיע לפה לעזור לנו להילחם והבסנו כמה מדינות עם קצת יותר כוח משהיה לנו אתה לא חושב ?
      בן אדם קטן אמונה הוא בן אדם אפס...חומר למחשבה

      מחק
    6. באמת? כוחות שאמורים להיות שם? אתה מאמין לעצמך? כמו הכוחות שאמורים להיות בדרום לבנון?

      גם הגדרות החכמות ששמים על הישובים האלה אמורות להיות שם, גם המצלמות אבטחה במעגל סגור ששמים על כל ישוב אמורות להיות שם, גם גדודים שהמשימות שלהם זה לאטח את הישובים האלו אמורים להיות שם, נכון?
      אל תדבר על דברים שאתה לא מבין, רק 3 הדברים שציינתי עכשיו עולי מליוני שקלים וכח אדם למשרד הביטחון.

      וללגיטימציה הבינלאומית, אז לא הבנתי, הם צריכים "לסבול אותנו" רק "בינתיים"?

      אנלוגיות מפגרות, ראה איך הסתיימו הדברים שאתה מדבר עליהם בבריטניה ובטורקיה - חלוקה.
      אני באמת מקווה שלא השוות אותנו לרוסיה, גם בגלל הדיקטטורה ששוררת שם וגם בגלל שמה שלרוסיה מותר לא תמידמותר לישראל, מה לעשות, מדינה קטנה עם שפם לא יכולה לעשות מה שרוסיה יכולה.

      בקשר ללינץ', לא הבנתי, כמה אנשים לקחו בו חלק?

      אני אסכם, ובזה באמת אלך, תחילה להתקלח, בגלל הריח השמאלני הנידף ממני.

      אז ככה, מדינת ישראל של 2012, מאז 67 בעצם חולה בשיגעון גדלות - מי יכול עלינו, ראשית, ומצפצפת על העולם.
      לא קיימת מדינה מפותחת ודמוקרטית בעולם המערבי שמצפצפת על כל כך הרבה חוקים בינלאומיים והחלטות או"ם. ובבקשה תחסכו מאיתנו את ההשוואות למדינות חשוכות.

      שנית, ההסתכלות האובססיבית על היום, אחרי המבול, לעזאזל עוד שנתיים שלום. למי אכפת שבעולם סולדים מאיתנו וישראלי הפכה מילת גנאי, האמריקאים איתנו עכשיו וזה מה שחשוב, לא? אז לא. לא לעד האמריקאים יהיו איתנו, רק אזכיר שעל הצעת החלוקה ב47 הצביעו האמריקאים נגד, אז כמו שאמרת - הכל אינטרסם, ואנחנו צריכים לשמור את האינטרסים בצד שלנו.

      ודבר אחרון שהופך את ישראל למדינה משוגעת - הפרנויה - כולם נגדנו, כולם רוצים להשמיד אותנו. ככה לא בונים חומה. ככה לא מנהלים מדינה. ככה קונים כולום ומעוורים את הציבור. מדינת ישראל היא מדינה חזקה, ולא החמאס, ולא חיזבאללה מהווים איום קיומי על מדינת ישראל, לכל היותר "איום טקטי", זה מעצבן, אבל יש לקחת הכל בפרופורציות.

      בברת פרנויה גלותית נוספת, צרות אופקים, שנאת שמאלנים, וכל טוב.

      את התגובה הבאה שמור לעצמך כי לא ארד כל כך נמוך, משום שלקח לי המון זמן לקרוא את זו עקב החינוך הגרוע שספגתי, ועכשיו אצטרך להתקלח ולהוסיף לעצמי כמה מספרים על אפסותי.
      שיהיו לך חיים ארוכים.

      מחק
  4. חייב להוסיף.....מה כל הנבואות זעם האלו של השמאל כל הזמן שהוא משווה אותנו לדרום אפריקה?
    אתם יודעים בכלל מה היה האפרטהייד ?
    אנחנו מחזיקים את איו"ש מ67 אם אף אחד לא החרים אותנו עד עכשיו אני מאמין שיהיה בסדר...אם נמשיך להחזיק תשטח הזה....אבל אולי אני תמים..

    השבמחק
  5. כתבה עילגת להפליא.
    אני מסכים עם הכל, אבל קשה לקחת אותך ברצינות כשאתה לא יודע איפה לשים פסיקים ונקודות. בנוסף גם יכולת התחביר שלך לוקה באופן משמעותי, ועוד לא אמרתי כלום על עיצוב האתר.
    אחזק בדוגמאות ש-"לא תגיד" -
    1."ויום אחד יקום אחד הילדים וימרוד, יצור פילוגים פנימיים, הרי הרוב רוצה בשכינה, ורק המיעוט, הילד הרע בוחר ליצור את הפילוג, הרי אם זה היה הפוך" - הפסיקים לא קשורים והמשפט מסורבל.
    2."לעיתים השמאלנים בוחרים להאשים אותנו בימין שאנו מפלגים את העם, שאנחנו יוצרים פילוג, אגב זאת טענה שלעיתים נשמעת גם בתוכנו הימין לצערי, ויש לי שאלה גם בעניין זה "אם זרם הימין אחראי..." - אחרי "מפלגים את העם" לא צריך לבוא פסיק ואחרי הפסיק השני לא צריך להיות "אגב". הוספת ה"אגב" קוטעת את את הרצף, ואחרי זה מגיע עוד קטיעה - "ויש לי שאלה..". אם כבר שאלת את השאלה אז לפחות תוסיף "-". אם לא הוספת אז לפחות אל תוסיף מרכאות ללא קשר.
    3. "לא פעם כתבתי "השמאל הוא האויב האמיתי" למרות שגל אוחובסקי בחר להגיש נגדי תלונה במשטרה בעקבות ההתבטאות הזאת, אני לא חוזר בי להיפך אני רוצה לחזק את..." - זה לא הגיוני לכתוב - "לא פעם כתבתי מי האוייב האמיתי, למרות שאוחובסקי בחר להגיש נגדי תלונה", בעיקר שכתבת את זה כמה וכמה פעמים לפני שהוגש עליך תלונה. אין פה שום ניגודיות (אין שימוש הגיוני ב-"למרות"). אם היית מוסיף "ו" ל-"למרות", אז זה היה נראה אחרת.
    4."לא פעם אנשים הטיחו בי "איך אני מעיז להכליל את כל השמאל, זאת סוג של גזענות" אמרו לי,.." - גם הטיחו בך וגם אמרו לך? מעיז או מעז?
    יש עוד הרבה לצערי...
    לכן אשמח אם פעם הבאה "תקפיד יותר". אולי אפילו תיקח קורס מזורז בחיבור, על-מנת לייצג את הזרם שלנו בצורה יותר מכובדת.

    השבמחק
  6. תעמולה.
    גם אם לא מסכימים עם דעה אתם צריכים לכבד אותה.
    ואפילו להילחם על זכותה, ככה המשפט האמריקני אומר.
    כנראה שאתם עוד רחוקים שנות אור מדמוקרטיה.

    השבמחק
  7. "גיורש ממולדתם היחידה" -
    זה עזיבת חלק לא גדול (שע"פ החוק אפילו לא שייך עכשיו לישראל) לטובת העתיד של כולם.
    כי אנחנו לא רוצים להמשיך עם הסכסוך הזה לתמיד.


    עכשיו תאיימו עלינו בטילים שיגיעו לישראל ועל זה ש"אין פרטנר".
    אבל זה שטויות, כל הטיעונים האלה, כי כבר מזמן יש להם טווח לכל ישראל, ואנשים לא ימשיכו להילחם אחרי שהם יקבלו את מה שהם רוצים.
    ואם הם לא רוצים - בעיה שלהם.

    השבמחק

נא שמרו על תרבות דיון