8.3.12

דורון רוקח - רגע לפני כוכב נולד 10



דורון רוקח חולם על קיסריה
רגע לפני שהאורות הסגולים נדלקים, רגע לפני שנקרע מצחוק בפרומו, או נבכה עד אובדן חושים, ממש לפני שצביקה הדר יגיד "הוא, היא", דקות לפני קרב הענקים כוכב נולד נגד the voice , רגע לפני שכוכב נולד 10 מתחיל אנחנו מתחילים בסדרת כתבות על המתמודדים שהיו, על המאבקים הפנימיים, על הכישלונות לצד ההצלחות ממקור ראשון.

דורון רוקח מכוכב נולד 5, בן 27, נשוי למורן בשנה וחצי האחרונות הוא אולי אחד מהדמויות הזכורות עלינו בזכות הביצועים שלו לשירים "היינו עושים אהבה" והשיר "כבר עברו השנים" בניחוח ים תיכוני, ישראלי "כלשונו" מספר לנו על הדרך שעבר, על הצבא שלא הסכים לגייס אותו, על כוכב נולד, על המוסיקה ועל החיים לצד מורן אישתו.

חמש שנים עברו מאז שדורון רוקח נכנס לנו לנשמה בכוכב נולד 5 עם הסגנון המיוחד שלו, והיום הוא עדיין מופיע באירועים וחתונות אך את רוב הזמן משקיע בחומרים שהוא כותב מלחין ואף מעבד לעצמו לאלבום, דורון מספר לנו "בעבר לקחתי חומרים מאומנים אחרים ועכשיו אני כותב, מלחין ומעבד בעצמי."
רוקח מגלה לנו שבקרוב הוא יוציא שיר חדש קצבי בהמשך לטרנד הנוכחי למוסיקה "של פעם" עם טעימות של היום בניחוח ספרדי וקצת אנדלוסי.

חולם על קיסריה?
איזו שאלה, יש רצון לרצות את הקהל, זה באמת חלום להופיע במקום כזה גדול.  חשוב לי מאוד לרצות אנשים אני רוצה שאנשים יגידו אוהוווו, זה אומן שכותב מלחין ויוצר בעצמו, כן אני רוצה שיתפסו ממני יוצר.

אנחנו מצפים לדורון רוקח ג'וניור?
אני מאוד אוהב את אישתי מורן אנחנו יוצאים מעל ארבע וחצי שנים ונשואים שנה וחצי, אנחנו נהנים מהחיים אבל לא כרגע.

פרנסה?
אני משלב עם היצירה עבודה בבוקר, בחברת "מאיר רכבי יוקרה".


דורון רוקח בהופעה
מי שזוכר בכוכב נולד 5 לפני כחמש שנים פורסמו מספר כתבות על האומנים שמשתמטים מצה"ל שבעקבותם מבוטלות להם הופעות, גם שמו של דורון רוקח השתרבב בכתבה על כך שלא עשה צבא אך לא ציינו מדוע, כששאלנו את דורון על הנושא הוא לקח נשימה עמוקה וסיפר לנו "היה נורא מעצבן שיצאה כתבה בתקופת כוכב נולד על המשתמטים ולא אמרו מדוע לא שירתתי בצבא או יותר נכון מדוע לא קיבלו אותי לצבא"  צה"ל מנע מרוקח לשרת בצבא בשל משקל עודף הם אמרו לו שאם לא יעשה שאיבת שומן לא יוכל להתגייס לשירות סדיר, "חרב עלי עולמי! הצבא הוציא אותי בצורה משפילה, פשוט ישבתי שם בועדה הרפואית ואמרו לי או שאתה הולך לעשות שאיבת שומן או שלא תתגייס לצבא, אפילו רציתי להתנדב וגם את זה לא אפשרו לי, אני מאוד אוהב את המדינה שלי, את המקום שגדלתי בו ומאוד רציתי לתרום.

כוכב נולד או THE VOICE ?
כוכב נולד זאת מעצמה גדולה, זאת תוכנית שהוציאה כשרונות אדירים, בסופו של דבר היא באמת עוזרת לקריירה אני חושב ש the voice הפתיעו כי יש שם קונספט מאוד חזק אני מאמין שתהיה "מלחמה" בין התוכניות כי the voice לא פראיירים.

על החוויה בכוכב נולד
חוויה מדהימה! הכרתי חברים מדהימים לצד הפקה מאוד תומכת שנותנת תמיכה אין סופית במקצועיות.  למדתי מה זה במה, הבמאי יואב צפיר שנתן את כולו עד לפרט הכי קטן במקצועיות, וכמובן מנהל המתמודדים סיון יאנג שגם נתן את כולו.

בקשר עם חברים?
כן, אני בקשר עם דניאל בן חיים הוא חבר ממש טוב, גם הלחנתי לו באלבום הראשון שלו.

טיפ שהיית נותן למתמודדים בכוכב נולד 10 ?
להיות אתה! ורק אתה ולא לנסות לרצות אף אחד.

האם אתה מתחרט על משהו שעשית בדרך?
כל כישלון וכישלון בדרך זאת למידת לקח לקריירה וחייבים ליפול, היו לי נפילות אבל אני ממשיך קדימה, אני מופיע אני עובד, אם תעשה את החיים ורודים הם יהיו ורודים.


חלום?
כולם יגידו "החלום שלי להיות כוכב" אבל באמת החלום שלי זה להיות בריא תמיד ושאישתי תהיה בריאה, בריאות זה החלום מספר אחת, אחר כך המוסיקה.




עוד קישורים על זמרים:
שנים מימון רוצה לכבוש את העולם




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נא שמרו על תרבות דיון