14.3.12

השמאל החדש קורם עור וגידים



 דעה
מאת : תמיר סאסי

לפני כמה חודשים מישהו אמר לי משפט שלא יוצא לי מהראש מכיוון שהוא משפט כל כך נכון, כל כך אמיתי והרגשתי צורך לעשות משהו בנידון וזה המאמר הזה.
הוא אמר לי "אם השמאל לא ישיג רוב בבחירות הקרובות הוא יפול לתרדמת ארוכת שנים", בשנים האחרונות ארגוני השמאל הפעילו כל כך הרבה משאבים, כל כך הרבה כסף בהסברה אנטי ציונית, שמאלנית, לפתע קמו להם כמה ארגוני שמאל שהתאחדו והפכו לגוף אחד שמתכוונים בקדנציה הבאה, ע"פ שמועות והצהרות, לרוץ לכנסת כמו "צדק חברתי, ערבות הדדית, השמאל הלאומי, יאיר לפיד" קדימה הפכה שמאלנית, העבודה מחזקת את האופי השמאלני שלה, מרצ חוזרת לעניינים ועוד ועוד...
הם שינו את שפתם והתחילו לדבר על  "אני יותר ציוני מהימין" הם מדברים על פטריוטיות, על עם ישראל ושאר מיני מכבסות מילים שבתוכם מסתתרות "כיבוש, זכות השיבה של פלסטינים" יותר מתמיד!
ארגוני  השמאל האלה מתוקצבים היטב, חמושים ביחצנים, אנשי פרסום, אנשי תקשורת וכל מה שצריך כדי לנצח בבחירות הקרובות.

בבחירות הקרובות יכולות לקרות שני תרחישים:
הראשון הוא שארגוני השמאל יתפסו מקום משמעותי בשלטון וינהלו את המדינה, וזה אומר מימוש כל איומי השמאל, חזרה לקווי 67 , פירוק התיישבויות, פתיחת משא ומתן עם ארגוני טרור, חיזוק ארגוני הטרור, מה שבטח יגרור מלחמת אחים גדולה מאוד פנימית.
והתרחיש השני הוא, בשל ריבוי מפלגות שמאל, חלוקת הקולות בין מפגלות השמאל מה שלא יאפשר להם לעבור את אחוז החסימה ויכניס אותם לתרדמת ארוכת שנים, וישאיר את הימין בשלטון לעוד שנים ארוכות.

לא פעם תשמעו את אלדד יניב (יושב ראש השמאל הלאומי) אומר שחייבים לשרטט קו בין "השמאל הציוני" לבין "השמאל הפוסט ציוני" הוא מנסה להפריד את עצמו מהשמאל שמניף דגלי אש"ף לא בגלל שהוא לא רוצה בכך אלא בגלל שהוא מנסה לצייר משהו אחר מהשמאל שאנחנו רגילים, הוא מנסה למכור לנו ציונות שהיא רק מעטפת של הרעיון האמיתי שזה שוב חזרה לקווי 67 והקמת מדינה "פלסטינית".
מה שניתן היה לשמוע את אלדד יניב אומר גם באיזה כנס מצומצם באיזה באר זה שאחרי הבחירות עם השמאל הלאומי יקבל מספיק מנדטים יתאחדו כל גווני השמאל קיצוני יותר ופחות.
מה שאלדד יניב מנסה לעשות זה להיכנס מהדלת האחורית כי הוא הבין שהדלת הקדמית סגורה באופן הרמטי.
מדובר כאן בסכנה מאוד גדולה! כי השמאל מתנהל כזיקית, הוא מחליף צבעים, עוטה מסכות וחלקנו אף אוכלים את התרמית הזאת, בעיקר אלה שעדיין לא מגובשי דעה פוליטית.

אלדד יניב השמאל הלאומי

אמת יש רק אחת
שיטות כאלה ואחרות יכולות להביא סוף לדמותה של מדינת ישראל כי אנחנו עלולים לקבל שמאל עם דגלי כחול לבן שאחרי ניצחון מוחץ וכביסה אחת הכחול לבן יעלם ונקבל לבן ירוק שחור אדום (דגל אש"ף), ואז כבר יהיה מאוחר.
אמת יש רק אחת אין שתי אמיתות, ציונות היא ציונות, אתה לא יכול להגיד אני ציוני (משורש המילה ציון) ובאותה נשימה להגיד אני מוותר על חלקים מציון (ירושלים), אי אפשר להגיד אני פטריוט יותר מכל ימני אחר ובאותה נשימה לא לגלות נאמנות לעם שלך אלא לעם אחר, זאת סתירה מוחלטת!
אני לא מאמין שהעומדים בראש ארגוני השמאל אם חסרי אינטלגנציה ומזה אני מסיק שמדובר בשקר אחד גדול, מתוכנן וממוקד שלנו אסור לבלוע.

מה הקשר האח הגדול?
אני רוצה רגע לעשות השוואה בין ריאליטי שכולנו מכירים (ואל תתפסו ממני צהוב), האח הגדול, פעמיים רבות נזרקים מהבית מתמודדים שכולנו בחוץ נשארים בפה פעור ולא מאמינים איך זה יכול להיות, מחקרים רבים שבדקו את הנושא מראים לנו שאנשים בחוץ בטוחים שמתמודד אחד חזק ולכן מצביעים לאחר כדי לשמור עליו גם בבית מה שיוצר כמות הצבעות גדולה למתמודד שהקהל חושב שהוא חלש ולבסוף נזרק דווקא המתמודד שרצו שישאר בבית.

אל תיתנו שדבר כזה יקרה לעתידה של מדינת ישראל, כי הקיום שלנו הוא באמת ריאליטי!
חשוב שנמקד את עצמנו, ונחזק את מפלגות הימין הגדולות.
בבחירות הקרובות אל תבזבזו את קולכם על מפלגות שונות קטנות כאלה ואחרות והצביעו למפלגות הימין הגדולות כי אחרת נמצא עצמנו עם קואליצית השמאל הלאומי, או צדק חברתי ובראש המדינה יעמדו אנשים שהדבר היחידי שהם יודעים לעשות זה לקשקש עם הידיים באוויר ולהגיד שהם מוחים קפיים.



קישורים נוספים הקשורים למאמר:
מאמר שיוצא מהבטן על השמאל ועל עתידנו
השמאל הפסיק לגדל מצביעים!
הפתעה - טרור יהודי שמאלני

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נא שמרו על תרבות דיון