4.3.12

מי מפחד מחדשות ציון 5 ?

בימים אלה עלה לאוויר אתר החדשות החדש שמטרתו להביא לכם חדשות, רכילות, מוסיקה, מחשבים, נדל"ן דעות, מאמרים ועוד ועוד... לא מדובר באתר שהוקם ע"י איזה "טייקון" או בעל ממון אלא ע"י חברים פשוטים בלבד שרוצים לתת מענה לאתרי החדשות הבלתי אוביקטיבים שמסקרים את הידיעות באופן שמאלני, חד צדדי ולעיתים גם מעוות ושקרי, חדשות ציון רוצים לסקר גם כתבות טרור שמאלני שלכאורה חומק מתחת לרדר של התקשורת, חדשות ציון 5 רוצים להציג גם את פניה היפות של מדינת ישראל ולא להמשיך את הקו השיטתי של כלי התקשורת ברמיסת כבודה של מדינת ישראל וצביונה היהודי.

אבל מי מפחד מחדשות ציון 5 ?
כיוון שידענו שארגונים או פעילי שמאל ינסו לחבל במייזם פרסמנו ששם האתר יהיה "חדשות ציון" בלבד מהסיבה שהמספר 5 הוא אינו מילת מפתח, וכמו שחשבנו לא רק שהושתלו אלפי מילות מפתח בגוגל שמנסים להטעות אנשים אלא גם נרכש הדומיין zionnews.co.il  ע"י פעיל שמאל, כך שאם תרשמו בגוגל "חדשות ציון" בלבד יופיע לכם אתר שאינו שייך לנו ובפנים לינק שעליו כתוב "עבור אל האתר" שימו לב: מדובר בוירוס!

האתר המזויף עם הוירוס

אנו כבר רגילים לחתרנות השמאל ולניסיונות הכושלים של "פחדני המקלדת" לחבל במאבק שלנו למען עם ישראל, אנו למדים מכך שאנחנו כנראה באמת מאיימים עליהם בניצחונות שאנו משיגים כל פעם מחדש, אז כדי לפרגן להם אפילו עשינו עליהם כתבה.

5 תגובות:

  1. אתם מלכים !! אין עליכם

    השבמחק
  2. פרטים על בעל הדומיין
    Name: Erez Wolf

    Address: Hazorea 0

    Hazorea 36581

    Israel

    Phone: +972 3 4261440

    Email: erezwo@gmail.com

    https://www.facebook.com/erez.wolf

    השבמחק
  3. ואוו אנונימי, כל הכבוד על התחקיר LOL!!!

    השבמחק
  4. כחלק מהמאבק שלנו למען עם ישראל, יהיה מצויין אם יהיו עודעוד כתבות בסגנון: ויקטוריה אירולג׳י בעירום כמו שלא ראיתם!

    השבמחק
  5. אפילו היירצל גמר על גוילדה מהתרגשות עזה

    השבמחק

נא שמרו על תרבות דיון